اِد سایمون از ما میخواهد تا در تعریفمان از سبکِ خوب تجدیدنظر کنیم
اولین تجربۀ عشق به اثری ادبی مانند اولین عشقی است که در جوانی تجربه میکنید، سوزان اما ناکافی
اولین تجربۀ عشق به اثری ادبی مانند اولین عشقی است که در جوانی تجربه میکنید، سوزان اما ناکافی
اگر از شیطان بپرسید زیبایی چیست، او خواهد گفت یک جفت شاخ، چهار پنجه، و یک دم
بوی پختوپز، خراشیدگیِ روی راهپله و خطهای خودکار بچههاست که خانه را میسازد
پول چیز خوبی است که کارهای بدی انجام میدهد، چیز بدی است که کارهای خوبی انجام میدهد
دربارۀ برتری تباهکنندۀ مردی که بیش از هر کس دیگر در دنیا مسخره میشود
اولین تجربۀ عشق به اثری ادبی مانند اولین عشقی است که در جوانی تجربه میکنید، سوزان اما ناکافی
دربارۀ برتری تباهکنندۀ مردی که بیش از هر کس دیگر در دنیا مسخره میشود
اگر از شیطان بپرسید زیبایی چیست، او خواهد گفت یک جفت شاخ، چهار پنجه، و یک دم
پول چیز خوبی است که کارهای بدی انجام میدهد، چیز بدی است که کارهای خوبی انجام میدهد
بوی پختوپز، خراشیدگیِ روی راهپله و خطهای خودکار بچههاست که خانه را میسازد
در جهان امروز، فرهنگ یعنی سرگرمی و آنچه سرگرمکننده نباشد فرهنگ نیست
پیش از نیوتن دربارۀ جاذبه اشتباه میکردیم، امروز دربارۀ چه چیز اشتباه میکنیم؟
اِد سایمون از ما میخواهد تا در تعریفمان از سبکِ خوب تجدیدنظر کنیم
اولین تجربۀ عشق به اثری ادبی مانند اولین عشقی است که در جوانی تجربه میکنید، سوزان اما ناکافی
بوی پختوپز، خراشیدگیِ روی راهپله و خطهای خودکار بچههاست که خانه را میسازد
پول چیز خوبی است که کارهای بدی انجام میدهد، چیز بدی است که کارهای خوبی انجام میدهد
در جهان امروز، فرهنگ یعنی سرگرمی و آنچه سرگرمکننده نباشد فرهنگ نیست
پیش از نیوتن دربارۀ جاذبه اشتباه میکردیم، امروز دربارۀ چه چیز اشتباه میکنیم؟