اخبار

سخنی با مخاطبان، به‌مناسب هشتمین سالگرد تأسیس ترجمان

محمدمهدی ایزدخواه به‌عنوان مدیرعامل ترجمان انتخاب شد

سخنی با مخاطبان، به‌مناسب هشتمین سالگرد تأسیس ترجمان

اکنون پس از ۸ سال، هیئت مدیرۀ ترجمان، متشکل از مرتضی منتظری‌مقدم، مرتضی روحانی، سیداحمد موسوی خوئینی، محمدمهدی ایزدخواه و محمد ملاعباسی، ضمن قدردانی از زحمات مرتضی روحانی، محمدمهدی ایزدخواه را به‌عنوان مدیرعامل برگزیده است. محمدمهدی ایزدخواه دانش‌آموختهٔ دکتری رشتهٔ مدیریت و مدرس دانشگاه علامه طباطبایی است.

ترجمان علوم انسانی در مهرماه ۱۳۹۲ کار خود را به‌طور رسمی آغاز کرد، سایت و انتشاراتی با محوریت ترجمه که در پی نویسندگان و اندیشه‌های نادیده و ناشنیده می‌گشت. سایت ترجمان به‌مرور بالنده شد و مطالب برگزیدۀ خود را در قالب فصلنامۀ ترجمان نیز به دست مخاطبان رساند که حالا بیستمین شمارۀ آن منتشر شده است. انتشارات ترجمان در نخستین حضورش در نمایشگاه کتاب «ناشر برگزیدۀ تازه‌تأسیس» شد و تاکنون ۷۶ عنوان کتاب منتشر کرده است. ما امروز، به‌لطف همراهی مخاطبانمان و با چیزی حدود ۲۴۰ هزار مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، نگاهی پرامید به آینده داریم و عزم خود را برای تولید و ارائۀ محتوای غنی‌تر و بدیع‌تر جزم کرده‌ایم.

در این سال‌ها در کنار تلاش برای ارتقای کیفیتِ محتوا و ترجمه‌هایمان کوشیده‌ایم، با نگاهی دوراندیشانه، ساختار سازمانی درست و کارآمدی نیز پی‌ریزی کنیم. این موفقیت‌ها را همچنین مدیون تلاش و مدیریت دوست فرهیخته‌مان مرتضی روحانی هستیم. اکنون پس از ۸ سال، هیئت مدیرۀ ترجمان، متشکل از مرتضی منتظری‌مقدم، مرتضی روحانی، سیداحمد موسوی خوئینی، محمدمهدی ایزدخواه و محمد ملاعباسی، ضمن قدردانی از زحمات مرتضی روحانی، محمدمهدی ایزدخواه را به‌عنوان مدیرعامل برگزیده است. محمدمهدی ایزدخواه دانش‌آموختهٔ دکتری رشتهٔ مدیریت و مدرس دانشگاه علامه طباطبایی است. برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر و با همراهی شما مسیرمان را با ایده‌هایی نو ادامه دهیم.


فصلنامۀ ترجمان چیست، چه محتوایی دارد، و چرا بهتر است اشتراک سالانۀ آن را بخرید؟
فصلنامۀ ترجمان شامل ترجمۀ تازه‌ترین حرف‌های دنیای علم و فلسفه، تاریخ و سیاست، اقتصاد و جامعه و ادبیات و هنر است که از بیش از ۱۰۰ منبع معتبر و به‌روز انتخاب می‌شوند. مجلات و وب‌سایت‌هایی نظیر نیویورک تایمز، گاردین، آتلانتیک و نیویورکر در زمرۀ این منابع‌اند. مطالب فصلنامه در ۴ بخش نوشتار، گفت‌وگو، بررسی کتاب، و پروندۀ ویژه قرار می‌گیرند. در پرونده‌های فصلنامۀ ترجمان تاکنون به موضوعاتی نظیر «اهمال‌کاری»، «تنهایی»، «مینیمالیسم»، «فقر و نابرابری»، «فرزندآوری» و نظایر آن پرداخته‌ایم. مطالب ابتدا در فصلنامه منتشر می‌شوند و سپس بخشی از آن‌ها به‌مرور در شبکه‌های اجتماعی و سایت قرار می‌گیرند، بنابراین یکی از مزیت‌های خرید فصلنامه دسترسی سریع‌تر به مطالب است.

فصلنامۀ ترجمان در کتاب‌فروشی‌ها، دکه‌های روزنامه‌فروشی و فروشگاه اینترنتی ترجمان به‌صورت تک شماره به‌ فروش می‌رسد اما شما می‌توانید با خرید اشتراک سالانۀ فصلنامۀ ترجمان (شامل ۴ شماره)، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف نقدی، از مزایای دیگری مانند ارسال رایگان، دریافت کتاب الکترونیک به‌عنوان هدیه و دریافت کدهای تخفیف در طول سال برخوردار شوید. فصلنامه برای مشترکان زودتر از توزیع عمومی ارسال می‌شود و در صورتی‌که فصلنامه آسیب ببیند بدون هیچ شرط یا هزینۀ اضافی آن را تعویض خواهیم کرد. ضمناً هر وقت بخواهید می‌توانید اشتراکتان را لغو کنید و مابقی مبلغ پرداختی را دریافت کنید.


خبرنامه را از دست ندهید

نظرات

برای درج نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

گردآوری و تدوین لارنس ام. هینمن

ترجمه میثم غلامی و همکاران

امیلی تامس

ترجمه ایمان خدافرد

سافی باکال

ترجمه مینا مزرعه فراهانی

لیا اوپی

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

دیوید گرِیبر

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

جو موران

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

لی برِیوِر

ترجمه مهدی کیانی

آلبرتو منگوئل

ترجمه عرفان قادری

گروهی از نویسندگان

ترجمه به سرپرستی حامد قدیری و هومن محمدقربانیان

d

خرید اشتراک چهار شمارۀ مجلۀ ترجمان

تخفیف+ارسال رایگان+چهار کتاب الکترونیک رایگان (کلیک کنید)

آیا می خواهید از جدیدترین مطالب ترجمان آگاه شوید؟

بله فعلا خیر 0