آیا واقعاً به بازیهای ویدئویی «معتاد» میشویم؟
الگوریتمهای سرگرمیساز برای کار با دانش باستانی حاصل از متون و فضاهای مقدس طراحی نشدهاند
آیا واقعاً به بازیهای ویدئویی «معتاد» میشویم؟
کنوانسیون نسلکشی گویا طوری طراحی شده است که فقط هولوکاست را مصداق این جنایت بداند
شاید در نهایت مهمترین چیزی که ما انسانها را از حیوانات متمایز میکند توانایی احساس انزجار باشد
چند کتاب جدید توضیح میدهند چطور برابری و نابرابری به کانون مباحث اقتصادی راه یافتند
آیا دوستانمان باید از ما در برابر حملات مجازی دفاع کنند؟
ازخودگذشتن همان خودارتقایی است، معنادارترین و ماندگارترین نوع آن
الگوریتمهای سرگرمیساز برای کار با دانش باستانی حاصل از متون و فضاهای مقدس طراحی نشدهاند
کنوانسیون نسلکشی گویا طوری طراحی شده است که فقط هولوکاست را مصداق این جنایت بداند
چند کتاب جدید توضیح میدهند چطور برابری و نابرابری به کانون مباحث اقتصادی راه یافتند
ازخودگذشتن همان خودارتقایی است، معنادارترین و ماندگارترین نوع آن
آیا واقعاً به بازیهای ویدئویی «معتاد» میشویم؟
این مرد ۵۱ ساله ایدههایی برای گرداندن توییتر داشت، ولی نمیدانست چطور عملیشان کند
مواد شیمیاییای که باروری را مختل میکند و به زنان باردار و بچههایشان آسیب میزند
مروری بر کتاب پارادوکس داستان: دلبستگی ما به داستانسرایی چگونه جامعه را میسازد و ویران میکند؟
کتابِ جدید نیکلاس وَپشات تاریخ مناقشاتی است که باعث شدند اقتصاد، در بیشترِ نیمۀ دوم قرن بیستم، دچار تلاطم و سرگردانی باشد
هر جا قضاوتی هست، نویز هم آنجا هست
رمان جدید کارل اوه کناسگور دربارۀ دنیایی مالخولیایی حرف میزند که در آن هر چیز سادهای عجیبوغریب است
راهکارهایی برای نجاتیافتن از مخمصۀ تعارضهای شدید
انسانشناسی از دانشگاه هاروارد میگوید آیین پروتستان و اختراع چاپ مغز انسانها را تغییر داد
به خودت نگاه بینداز؛ چه سخت و چه آسان دربارۀ شخصیتت حرف میزنی
آیا واقعاً به بازیهای ویدئویی «معتاد» میشویم؟
آیا واقعاً به بازیهای ویدئویی «معتاد» میشویم؟
شاید در نهایت مهمترین چیزی که ما انسانها را از حیوانات متمایز میکند توانایی احساس انزجار باشد
آیا دوستانمان باید از ما در برابر حملات مجازی دفاع کنند؟
همدلی محورِ انسانیت ماست، اما خیلی اوقات با رنجهایش کنار نمیآییم
راهکارهایی برای نجاتیافتن از مخمصۀ تعارضهای شدید