وقتی امروز یک پدیدۀ فرهنگی را نادیده میگیرید، ممکن است در سالهای آینده کاملاً پرت به نظر بیایید
وقتی امروز یک پدیدۀ فرهنگی را نادیده میگیرید، ممکن است در سالهای آینده کاملاً پرت به نظر بیایید
دغدغههای امروز کارگردانان تلویزیونی برای «واقعی بودن» ساختههایشان، برای آیندگان مضحک به نظر میرسد
اگر باورهای اخلاقی مردم برایتان حکم سرگرمی داشته باشد، آیا میشود گفت آدم بدی هستید؟
اگر باورهای اخلاقی مردم برایتان حکم سرگرمی داشته باشد، آیا میشود گفت آدم بدی هستید؟
علاقه به زامبیها در این سالها مداوماً رو به افزایش بوده است. اما چه چیز جذابی در زامبیها وجود دارد؟
دغدغههای امروز کارگردانان تلویزیونی برای «واقعی بودن» ساختههایشان، برای آیندگان مضحک به نظر میرسد
وقتی امروز یک پدیدۀ فرهنگی را نادیده میگیرید، ممکن است در سالهای آینده کاملاً پرت به نظر بیایید
اگر باورهای اخلاقی مردم برایتان حکم سرگرمی داشته باشد، آیا میشود گفت آدم بدی هستید؟
علاقه به زامبیها در این سالها مداوماً رو به افزایش بوده است. اما چه چیز جذابی در زامبیها وجود دارد؟
دغدغههای امروز کارگردانان تلویزیونی برای «واقعی بودن» ساختههایشان، برای آیندگان مضحک به نظر میرسد
پیش از نیوتن دربارۀ جاذبه اشتباه میکردیم، امروز دربارۀ چه چیز اشتباه میکنیم؟
وقتی امروز یک پدیدۀ فرهنگی را نادیده میگیرید، ممکن است در سالهای آینده کاملاً پرت به نظر بیایید
دغدغههای امروز کارگردانان تلویزیونی برای «واقعی بودن» ساختههایشان، برای آیندگان مضحک به نظر میرسد
اگر باورهای اخلاقی مردم برایتان حکم سرگرمی داشته باشد، آیا میشود گفت آدم بدی هستید؟
علاقه به زامبیها در این سالها مداوماً رو به افزایش بوده است. اما چه چیز جذابی در زامبیها وجود دارد؟
پیش از نیوتن دربارۀ جاذبه اشتباه میکردیم، امروز دربارۀ چه چیز اشتباه میکنیم؟
واقعیت با آنچه میدانیم تعریف میشود و واضح است که نمیتوانیم چیزی را بدانیم که به یاد نمیآوریم