اخبار

با ۴۵درصد تخفیف، مشترک فصلنامۀ ترجمان بشوید

از ۸ تا ۱۸ اسفندماه، می‌توانید مشترک فصلنامۀ‌ ترجمان شوید و از مزایای آن بهره‌مند شوید

با ۴۵درصد تخفیف، مشترک فصلنامۀ ترجمان بشوید

شما می‌توانید با خرید اشتراک سالانۀ فصلنامۀ ترجمان در طرح ویژهٔ اشتراک سال ۱۳۹۹، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف نقدی ۴۵ درصدی، از مزایای دیگری مانند ارسال رایگان و دریافت یک کتاب به‌عنوان هدیه برخوردار شوید. فصلنامه برای مشترکان زودتر از توزیع عمومی ارسال می‌شود و در صورتی‌که فصلنامه آسیب ببیند بدون هیچ شرط یا هزینۀ اضافی آن را تعویض خواهیم کرد. ضمناً هر وقت بخواهید می‌توانید اشتراکتان را لغو کنید و مابقی مبلغ پرداختی را دریافت کنید. برای اطلاع بیشتر از مزایای این طرح، ادامۀ این متن را مطالعه کنید.

ترجمان — حمایت و استقبال مخاطبان از طرح اشتراک فصلنامۀ ترجمان در سال ۹۸ بی‌نظیر بود و ما را در برابر بی‌ثباتی بازار نشر محافظت کرد. اگر این حمایت‌ها نبود، قطعاً با نوسانات قیمت کاغذ انتشار فصلنامۀ ترجمان به مشکل می‌خورد. در طرح اشتراک امسال نیز خوانندگان ترجمان می‌توانند، تا ۱۸ اسفندماه، به فروشگاه اینترنتی ترجمان مراجعه و اشتراک چهار شمارۀ سال ۱۳۹۹ را خریداری کنند.

فصلنامۀ ترجمان چیست و چه محتوایی دارد؟
فصلنامۀ ترجمان شامل ترجمۀ تازه‌ترین حرف‌های دنیای علم و فلسفه، تاریخ و سیاست، اقتصاد و جامعه و ادبیات و هنر است که از بیش از ۱۰۰ منبع معتبر و به‌روز انتخاب می‌شوند. مجلات و وب‌سایت‌هایی نظیر نیویورک تایمز، گاردین، آتلانتیک و نیویورکر در زمرۀ این منابع‌اند. مطالب فصلنامه در ۴ بخش نوشتار، گفت‌وگو، بررسی کتاب، و پروندۀ اختصاصی قرار می‌گیرند. گزیده‌ای از بهترین مطالب وب‌سایت ترجمان همراه با مطالبی جدید و اختصاصی، شامل پرونده‌های موضوعی، در ابتدای هر فصل در قالب «فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی» منتشر می‌شوند. تاکنون به موضوعاتی نظیر «اهمال‌کاری»، «تنهایی»، «سفر»، «خودیاری»، «سلبریتی‌ها» و نظایر آن پرداخته‌ایم.

فصلنامۀ ترجمان در کتاب‌فروشی‌ها، دکه‌های روزنامه‌فروشی و فروشگاه اینترنتی ترجمان به‌صورت تک شماره و با قیمت ۴۰ هزار تومان به‌ فروش می‌رسد اما شما می‌توانید با خرید اشتراک سالانۀ فصلنامۀ ترجمان (شامل ۴ شماره) در طرح ویژهٔ اشتراک سال ۱۳۹۹، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف نقدی ۴۵ درصدی، از مزایای دیگری مانند ارسال رایگان و دریافت یک کتاب به‌عنوان هدیه برخوردار شوید.

اشتراک چه مزیتی بر خرید تکیِ فصلنامۀ ترجمان دارد؟

۱. تخفیف ویژه
با خرید اشتراک فصلنامه، برای خرید چهار شمارۀ سال ۱۳۹۹، به‌جای ۲۲۲هزارتومان، تنها ۱۲۲هزار تومان پرداخت خواهید کرد، این یعنی ۴۵٪ تخفیف نسبت‌به قیمت روی جلد. در این صورت، قیمت فصلنامه‌ها برای شما افزایش پیدا نخواهد کرد. جدای از آن، مزایای دیگری را نیز دریافت می‌کنید.

۲. ارسال رایگان
فصلنامه‌ها برایتان به‌صورت رایگان ارسال خواهد شد و شما هیچ مبلغی بابت هزینۀ پست پرداخت نخواهید کرد. درصورتی‌که هزینۀ ارسال چهار شماره، درحالت عادی، نزدیک به ۴۰هزارتومان محاسبه می‌شود.

۳. دریافت هدیه
همراه با اولین فصلنامه‌ای که به دستتان می‌رسد، کتاب گم‌شدن در انفرادی نیز به‌عنوان هدیه تقدیم شما خواهد شد. مجموعه جستارهای این کتاب را ریچل اویو، از نویسندگان تحسین‌شدۀ مجلۀ نیویورکر، نوشته است. این کتاب، که توسط انتشارات ترجمان چاپ شده، ۲۲هزار تومان قیمت دارد، اما شما با خرید اشتراک بدون دریافت هیچ هزینه‌ای آن را هدیه خواهید گرفت.

۴. صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت‌وآمد
با خرید اینترنتی اشتراک، در زمان و هزینه‌های رفت‌وآمدِ حضوری برای خرید فصلنامه نیز صرفه‌جویی می‌کنید و فصلنامه را بدون دردسر در محل کار یا خانه‌تان دریافت خواهید کرد. ضمناً نگران تغییر نشانی خود نباشید؛ هر زمان که نشانی‌تان تغییر کرد، با ما تماس بگیرید و به‌راحتی آن را به‌روز کنید.

۵. دریافت پیش از توزیع عمومی
در صورت خرید اشتراک، شما جزو اولین خوانندگانی خواهید بود که فصلنامه به دستشان می‌رسد. فصلنامه برای مشترکین یک هفته پیش از توزیع عمومی فرستاده می‌شود.

۶. ضمانت بازگشت وجه
هر زمان که بخواهید، می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید و مابقیِ مبلغ پرداختی را با توجه به قوانین فروشگاه اینترنتی ترجمان پس بگیرید.

۷. حمایت از ترجمان
بسیاری از خوانندگان به‌دنبال راهی برای حمایت مالی از فصلنامۀ ترجمان بودند. بهترین راه برای حمایت‌ از ترجمان خرید اشتراک فصلنامه است. این خرید روند منظم انتشار فصلنامه را تضمین می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد بدون هیچ‌گونه تأخیری فصلنامه‌ها را به دست خوانندگان برسانیم.

۸. بهبود کیفیت و کمیت محتوای سایت و فصلنامه در سال جدید
با حمایت شما تلاش می‌کنیم در سال آینده حجم مطالب تولیدی و کیفیت آن‌ها را افزایش بدهیم. نسخۀ وب و موبایلی سایت را بازطراحی کنیم، بخش ویدئو را به وب‌سایت اضافه کنیم، برنامک موبایلی ترجمان را راه بیندازیم و تعداد نسخه‌های صوتی را نیز افزایش بدهیم. همۀ این پیشرفت‌ها بستگی به برنامه‌ریزی مالیِ منظمی دارد که اشتراک شما آن را تضمین خواهد کرد.

۹. حفظ محیط‌زیست
یکی از مشکلات عمدۀ مطبوعات برقراریِ تعادل بین تیراژ چاپی و تعداد مخاطبان است. اگر تیراژ بیشتر از تعداد خوانندگان باشد، علاوه‌بر هدررفت هزینه‌های چاپ، مقدار زیادی کاغذ دور ریخته می‌شود. به‌خاطر استقبال خوب خوانندگان محترم ترجمان، این مقدار هدررفت برای فصلنامه غالباً نزدیک به صفر است. بااین‌حال، خرید اشتراک بهترین راه خواهد بود برای اینکه مطمئن شویم هیچ فصلنامه‌ای بدون خواننده باقی نمی‌ماند و نهایتاً به‌خاطر فرسودگی دور ریخته نمی‌شود. پس، با خرید اشتراک فصلنامه، به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کنید.

• درمجموع، با خرید طرح اشتراک و پرداختِ تنها ۱۲۲هزار تومان، از محصولات و خدماتی به ارزش ۲۲۲هزار تومان بهره‌مند شوید.
•• انتشار و بازنشر همین خبر در شبکه‌های اجتماعی نیز حمایتی ساده اما مؤثر از فصلنامۀ ترجمان خواهد بود.
••• اگر در روند خرید، به‌خاطر رمز دوم پویا به مشکل خوردید، می‌توانید با همان رمز دوم پیشین خود کیف پول خود در حساب کاربری ترجمان را شارژ کنید. به این صورت که دو بار به‌مقدار ۶۱هزار تومان مبلغ کیف پول خود را افزایش دهید و درنهایت گزینۀ خرید اشتراک را انتخاب کنید.

با کلیک بر روی این لینک، به فروشگاه اینترنتی ترجمان بروید و اشتراک فصلنامۀ ترجمان را خریداری کنید.

خبرنامه را از دست ندهید

نظرات

برای درج نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

گردآوری و تدوین لارنس ام. هینمن

ترجمه میثم غلامی و همکاران

امیلی تامس

ترجمه ایمان خدافرد

سافی باکال

ترجمه مینا مزرعه فراهانی

لیا اوپی

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

دیوید گرِیبر

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

جو موران

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

لی برِیوِر

ترجمه مهدی کیانی

آلبرتو منگوئل

ترجمه عرفان قادری

گروهی از نویسندگان

ترجمه به سرپرستی حامد قدیری و هومن محمدقربانیان

d

خرید اشتراک چهار شمارۀ مجلۀ ترجمان

تخفیف+ارسال رایگان+چهار کتاب الکترونیک رایگان (کلیک کنید)

آیا می خواهید از جدیدترین مطالب ترجمان آگاه شوید؟

بله فعلا خیر 0