اخبار

سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ «ترجمان» راه‌اندازی شد

در همه جای ایران فصلنامۀ ترجمان را با ارسال رایگان دریافت کنید و از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید

سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ «ترجمان» راه‌اندازی شد

با همکاری بازار اینترنتی کاروژ سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ «ترجمان علوم انسانی» راه‌اندازی شد. از این پس می‌توانید هم مشترک شماره‌های سال آینده ترجمان شوید و هم شماره‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند را خریداری نمایید و از ارسال رایگان و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

ترجمان — با همکاری بازار اینترنتی کاروژ سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی راه‌اندازی شد. از این پس می‌توانید هم مشترک شماره‌های سال آینده ترجمان شوید و هم شماره‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند را خریداری نمایید و از ارسال رایگان و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما دسترسی آسان، سریع و ارزان مخاطبان به فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی است. در حال حاضر فصلنامۀ ترجمان در بسیاری از کتاب‌فروشی‌ها و روزنامه‌فروشی‌های سرار کشور توزیع می‌شود. همچنین نسخۀ الکترونیکی فصلنامه در برنامک‌های پاتوق کتاب، طاقچه و فیدیبو نیز در دسترس است. بااین‌وجود عده‌ای از مخاطبان همچنان در تهیۀ فصلنامه مشکل دارند یا تمایل دارند اشتراک فصلنامه را تهیه کنند تا خیالشان بابت دریافت به‌موقع آن آسوده باشد. مشکلات متداول در توزیع مجلات ما را بر آن داشت که سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ ترجمان را با وسواس بیشتری راه‌اندازی کنیم تا نتیجۀ نهایی برای خوانندگان ترجمان رضایت‌بخش باشد. بخشی از مشکلاتی که با تلاش همکارانمان در بازار اینترنتی کاروژ برطرف شد و اکنون مزیت سامانۀ اشتراک و فروش فصلنامۀ ترجمان محسوب می‌شود این‌هاست:

ارسال بدون هزینۀ پست برای تمام خریداران

اغلب مجلات و سیستم‌های توزیع هزینۀ ارسال مجله را از خواننده دریافت می‌کنند و این هزینه برای شهرهایی که از پایتخت دورترند گاهی معادل هزینۀ خود مجله می‌شود. در سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی هیچ‌گونه هزینه‌ای به‌عنوان هزینۀ پست از خریدار دریافت نمی‌شود و علاقه‌مندان ترجمان در همه جای ایران فصلنامه را با ارسال رایگان دریافت می‌کنند.

► اشتراک‌گیری آنلاین و بی‌دردسر

بیشتر مجلات برای فروش اشتراکشان از الگوهای سنتی و دستی پیروی می‌کنند؛ خریدار باید طی چند مرحله، ابتدا هزینه را از طریق مراجعه به بانک پرداخت کند، سپس مشخصاتش را با پیامک یا ایمیل اطلاع بدهد و بعد از آن با پیگیری‌های زمان‌بر نسبت به برقرار شدن اشتراک اطمینان حاصل کند، روشی پرخطا که ناگفته پیداست مناسب روزگار اینترنت و فروش آنلاین نیست. در سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی همۀ مراحل پیش گفته در کمترین زمان و به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. علاوه بر این، بازار اینترنتی کاروژ نماد اعتماد الکترونیکی دارد و کارشناس‌هایش بیست‌وچهارساعته برای پاسخگویی و پشتیبانی از خرید شما پاسخ‌گو هستند. بنابراین هر زمان و هر جا که مایل بودید می‌توانید فقط با چند کلیک مشترک ترجمان بشوید یا نسخه‌های منتشر شده را خریداری کنید.

تخفیف‌های ویژه برای مشترکان

خریداری اشتراک مجلات معمولاً باعث کاهش هزینۀ خریداران نمی‌شود. آن‌ها باید کل هزینۀ روی جلد به‌علاوۀ هزینه پست مجله را پرداخت کنند و در عوض فقط از دریافت مجلۀ مورد نظرشان مطمئن خواهند شد. در سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. مشترکین علاوه بر برخورداری از ارسال رایگان، فصلنامه‌های ترجمان را با قیمتی کمتر از قیمت روی جلد دریافت خواهند کرد.

خرید آسان و همراه با تخفیف تمام شماره‌های قبل

برخی خوانندگان، پس از خواندن چند شماره، با مجلۀ مورد نظرشان آشنا می‌شوند و مایل‌اند نسخه‌های قبلی آن را تهیه کنند، ولی معمولاً تهیۀ شماره‌های قدیمی مجلات با مشکلاتی روبه‌رو است. گاهی مجلات همۀ شماره‌های قبلی را برای فروش ندارند؛ گاهی هم شماره‌های قبل همچنان با قیمت روی جلد فروخته می‌شوند؛ اغلب هم ارسال آن‌ها به‌خاطر کارهای روزمره‌ای که مجلات دارند با تأخیر انجام می‌شود. در سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، همۀ شماره‌های قبلی همیشه موجود است و در زمانی کوتاه به‌صورت رایگان ارسال می‌شود. همچنین برای خرید کل شماره‌های قبلی ترجمان تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌شود.

♦ گزینه‌های مختلف اشتراک و فروش اینترنتی فصلنامۀ ترجمان

• خرید هر یک از شماره‌های ۱ تا ۵: ۱۵ هزار تومان + ارسال رایگان
در صورت خرید هر کدام از شماره‌های فصلنامۀ ترجمان (شماره‌های یکم تا پنجم) از ارسال رایگان بهره‌مند می‌شوید و هر شماره با قیمت پشت جلد ۱۵ هزار تومان محاسبه خواهد شد.

• خرید تمام شماره‌های منتشر شدۀ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی: ۶۳هزار تومان (۱۶% تخفیف) + ارسال رایگان
در صورت خرید همزمان شماره‌های ۱ تا ۵ فصلنامه مجموعاً مبلغ ۶۳ هزار تومان محاسبه خواهد شد و بدین ترتیب علاوه بر ارسال رایگان از %۱۶ تخفیف بهره مند می‌شوید.

• اشتراک ویژه‌نامۀ عید و چهار شمارۀ سال ۱۳۹۷ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی: ۷۰ هزار تومان (۶% تخفیف) + ارسال رایگان
با خرید اشتراک ویژه‌نامۀ عید به‌علاوۀ چهار شمارۀ سال ۹۷، مجموعاً مبلغ ۷۰ هزار تومان محاسبه خواهد شد و بدین ترتیب علاوه بر ارسال رایگان از ۶% تخفیف بهره‌مند می‌شوید.

• اشتراک چهار شمارۀ سال ۱۳۹۷ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی: ۵۷هزار تومان (۵% تخفیف) + ارسال رایگان
با خرید اشتراک چهار شمارۀ سال ۹۷، مجموعاً مبلغ ۵۷ هزار تومان محاسبه خواهد شد و بدین ترتیب علاوه بر ارسال رایگان از ۵% تخفیف بهره‌مند می‌شوید.

اکنون، به‌سادگی، می‌توانید وارد صفحۀ اشتراک و فروش اینترنتی فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی بشوید و یکی از گزینه‌های فوق را انتخاب کنید و فقط با چند کلیک، فصلنامه را با قیمتی مناسب در همه جای ایران بخرید.

از همراهی‌تان سپاسگزاریم.

لینک مستقیم ورود به سامانۀ اشتراک و فروش آنلاین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید:
بازار اینترنتی کاروژ: ۳۳۱۷۱۸۲۱-۰۲۱
موسسۀ ترجمان: ۸۸۸۰۲۰۹۰-۰۲۱

خبرنامه را از دست ندهید

نظرات

برای درج نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

گردآوری و تدوین لارنس ام. هینمن

ترجمه میثم غلامی و همکاران

امیلی تامس

ترجمه ایمان خدافرد

سافی باکال

ترجمه مینا مزرعه فراهانی

لیا اوپی

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

دیوید گرِیبر

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

جو موران

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

لی برِیوِر

ترجمه مهدی کیانی

آلبرتو منگوئل

ترجمه عرفان قادری

گروهی از نویسندگان

ترجمه به سرپرستی حامد قدیری و هومن محمدقربانیان

d

خرید اشتراک چهار شمارۀ مجلۀ ترجمان

تخفیف+ارسال رایگان+چهار کتاب الکترونیک رایگان (کلیک کنید)

آیا می خواهید از جدیدترین مطالب ترجمان آگاه شوید؟

بله فعلا خیر 0