اخبار

شمارۀ چهارم فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی منتشر شد

با آثار و گفتارهایی از ۴۹ نویسنده که از ۲۳ منبع مختلف گردآوری شده‌اند

شمارۀ چهارم فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی منتشر شد

چهارمین شمارۀ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، در ۳۶۰ صفحه منتشر شد. این شماره از فصلنامۀ ترجمان شامل مطالب وب‌سایت ترجمان علوم انسانی در بهار ۱۳۹۶ به‌علاوۀ ۱۲ مطلب جدید است و در چهار بخش منتشر شده است. در این شماره نوشتار‌ها و گفتارهایی را از دیوید هیکی، پی‌یر بایار، گری گاتینگ، مایکل والتسر، دنیل دنت، طارق علی، الیور استون و دیگران می‌خوانید.

ترجمان — چهارمین شمارۀ فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، نوبت تابستان ۱۳۹۶، در ۳۶۰ صفحه منتشر شد. شما می‌توانید شمارۀ جدید فصلنامه را به قیمت پانزده هزار تومان از کتاب‌فروشی‌ها و روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور خریداری کنید. (برای دسترسی آسانتر به‌زودی فهرست کتاب‌فروشی‌ها و روزنامه‌فروشی‌های عرضه‌کنندۀ فصلنامه در شبکه‌های اجتماعی و سایت ترجمان منتشر خواهد شد). شمارۀ جدید فصلنامۀ ترجمان همچون دو شمارۀ قبلی با حمایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

شمارۀ چهارم فصلنامۀ ترجمان شامل مطالب وب‌سایت ترجمان علوم انسانی در بهار ۱۳۹۶ به‌علاوۀ ۱۲ مطلب جدید است و در چهار بخش منتشر شده است. در این شماره نوشتار‌ها و گفتارهایی را از دیوید هیکی، پی‌یر بایار، گری گاتینگ، مایکل والتسر، دنیل دنت، طارق علی، الیور استون و دیگران می‌خوانید. مطالب جدید این شماره را به مرور در شبکه‌های اجتماعی ترجمان معرفی خواهیم کرد.

چهارمین شمارۀ فصلنامۀ ترجمان شامل ۴۸ مطلب است که از ۲۳ منبع مختلف گردآوری شده‌اند. بخش بررسی کتاب با ۱۷ مطلب پر‌تعدادترین بخش فصلنامه است و بعد از آن بخش نوشتار با ۱۳ مطلب، پروندۀ ویژه با عنوان «واقعیت چیست؟ در گوگل سرچ کن» با ۱۲ مطلب و گفت‌وگو با ۶ مطلب در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها و روزنامه‌فروشی‌های عرضه‌کنندۀ فصلنامه، مخاطبانی که علاقه‌مند به خرید اینترنتی مجله هستند می‌توانند از طریق صفحۀ خرید اینترنتی وب‌سایت ترجمان، مشخصات سایت‌های عرضه‌کنندۀ این خدمات را مشاهده کنند. نسخۀ پی‌دی‌اف تمام‌رنگی مجله نیز به‌زودی در برنامک‌های کتابخوان فیدیبو و طاقچه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

خوانندگان و علاقه‌مندان ترجمان پس از انتشار شمارۀ قبلی فصلنامه، همچون گذشته، بسیار ابراز محبت کردند و تصاویری از نسخۀ خودشان را در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام منتشر کردند. قدردان لطف شما هستیم و همچنان منتظر نظرات، پیشنهادات و بازخوردهای شما در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق سایر راه‌های ارتباطی می‌مانیم.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از نام و نشانی عرضه‌کنندگان فصلنامۀ ترجمان در شهرهای مختلف، با همکاران ما تماس بگیرید:
شرکت پخش ققنوس: ۶۶۴۰۸۶۴۰-۰۲۱
شرکت نشرگستر امروز: ۶۱۹۳۳۳۳۳-۰۲۱
براى خريد از وب‌سايت كاروژ: ۳۳۱۷۱۸۲۱-۰۲۱
موسسۀ ترجمان: ۸۸۸۰۲۰۹۰-۰۲۱

خبرنامه را از دست ندهید

نظرات

برای درج نظر ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

Ali

۰۲:۰۷ ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0

سلام، پس چرا روی فیدیبو قرار نمی‌گیره؟ اونجا هم پیام فرستادم گفتن فایل برای ما ارسال نشده. چرا هم‌زمان با طاقچه برای فیدیبو ارسال نمی‌کنید؟ شماره‌ی قبل هم همین‌طوری شد.

sardabir

۰۲:۰۷ ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0

مخاطب عزیز سلام. فایل برای فیدیبو ارسال شده است و همین چند روزه در دسترس شما قرار خواهد گرفت. از طریق کانال تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی میتوانید پیگیر خبر انتشار در فیدیبو باشید. باز هم پوزش ما بپذیرید.

کامبیز

۰۸:۰۶ ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0

واقعن دم شما گرم. سال‌ها بود مطالعهٔ زمان‌کوتاهِ فارسیِ لذت‌بخش در این حد نداشتم...

گردآوری و تدوین لارنس ام. هینمن

ترجمه میثم غلامی و همکاران

امیلی تامس

ترجمه ایمان خدافرد

سافی باکال

ترجمه مینا مزرعه فراهانی

لیا اوپی

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

دیوید گرِیبر

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

جو موران

ترجمه علیرضا شفیعی نسب

لی برِیوِر

ترجمه مهدی کیانی

آلبرتو منگوئل

ترجمه عرفان قادری

گروهی از نویسندگان

ترجمه به سرپرستی حامد قدیری و هومن محمدقربانیان

d

خرید اشتراک چهار شمارۀ مجلۀ ترجمان

تخفیف+ارسال رایگان+چهار کتاب الکترونیک رایگان (کلیک کنید)

آیا می خواهید از جدیدترین مطالب ترجمان آگاه شوید؟

بله فعلا خیر 0